۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۹۱۵۳۳
حجت الاسلام ذوالنور:

حضور مردم پشت سر رهبری کمر فتنه را شکست| سند2030 مرموزانه اجرا می شود +فیلم

حضور مردم پشت سر رهبری کمر فتنه را شکست| سند2030 مرموزانه اجرا می شود +فیلم
نماینده مردم قم در مجلس حضور مردم پشت سر رهبر انقلاب را عامل خنثی شدن فتنه 88 عنوان و بر ضرورت روشنگری همه جانبه از سوی روحانیت تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه در جمع طلاب شهرستان‌های زرند و کوهبنان در تحلیل حماسه بزرگ نهم دی ماه سال ۸۸ اظهار داشت: حقیقتا یوم الله نهم دی نقطه عطفی در تاریخ و عامل مؤثری در حیات مجدد انقلاب اسلامی بود.

وی نهم دی ماه سال ۸۸ را مدافع اصلی براندازی نظام ارزیابی کرد و افزود: بدون شک فتنه ۸۸ یک حادثه مربوط به انتخابات نبود، بلکه ماه‌ها و سال‌ها برای آن برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته بود و مقدمات زیادی داشت.

حجت الاسلام ذوالنور تأکید کرد: عوامل زیادی در پیدایش این فتنه نقش داشت که از جمله آن‌ها اعتماد به بیگانگان و عدم توجه به تمهیدات طولانی مدت دشمنان برای این فتنه بود، چراکه می‌دانید ۱۴ ماه قبل از انتخابات سران جریان‌های ضد انقلاب با نیرو‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا برنامه ریزی کردند.

وی با بیان این که دروغ و تقلب دو راهبرد جریان ضد انقلاب در جریان این دیدار‌ها بود، گفت: جریان‌های داخلی نیز هماهنگ با جریان خارج نشین ضد انقلاب حرکت کرد، از آن جایی که سرمایه ملی با دو مسأله اعتماد مردم به حکومت و اعتبار نظام در دیدگاه مردم رابطه علی و معلولی دارد این جریان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا سرمایه ملی ما را از بین ببرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه ابراز داشت: در فتنه ۸۸ برخی خواص بدون شک ستون خیمه ضد انقلاب شدند و برخی نیز با سکوت خود خیانت بزرگی به نظام و انقلاب اسلامی کردند، چراکه اثر این سکوت کاشتن بذر بی اعتمادی و تردید در دل مردم و زمینه ساز دروغ و جنایات دشمنان بود.

وی با اشاره به ورود بیش از ده جریان ضد انقلاب در فتنه سال ۸۸ خاطرنشان کرد: از این گروه‌ها می‌توان به گروه منافقین، حزب کومله، حزب دموکرات و الاهوازیه اشاره کنیم که با همراهی آمریکا وارد صحنه شدند و خود جریان استکباری هم فتنه گران را تقدیس کرد تا جایی که باراک اوباما هنگام دریافت جایزه صلح نوبل وقتی فقط به او یک یا دو دقیقه وقت برای صحبت داده شد این جمله را گفت که ما دولت آمریکا در کنار آشوبگران هستیم و همواره از آنان حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: بدون شک ناراحتی اصلی دشمنان ما از این بود که چرا باید در رأس یک نظام و جامعه اسلامی یک فقیه جامع الشرایط قرار داشته باشد از این رو تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این ستون اصلی نظام را از بین ببرند به همین جهت عکس ایشان را آتش زدند و شعار‌های ضد اسلامی و انقلابی سرمی دادند.

وی با اشاره به کشته سازی به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی جریان ضد انقلاب در جریان فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: یکی از این افراد یک فرد بی نوا به نام خانم ندا آقا سلطان بود که این افراد با کشتن او این دختر را بازیچه اعمال ننگین خود قرار دادند، کشته شدن او به دست نیرو‌های خودی نیز یک دروغ بزرگ بود چراکه کشتن یک دختری که علاقه به موسیقی دارد و منازعه‌ای با نظام ندارد جز دشمن تراشی و بهانه دادن به دست بیگانگان سودی برای ما نداشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به دلیل منکوب شدن فتنه ۸۸ یادآور شد: دو دلیل اصلی در این مسأله وجود داشت، یکی داشتن رهبری بزرگ و خردمند که یک تنه ایستاد و جور خیانت و سکوت خواص را کشید و نگذاشت تا جبهه انقلاب مغلوب شود و دوم حضور مردم در پشت سر رهبری بود که این مسأله را در نهم دی ماه دیدیم.

وی اضافه کرد:، اما باید توجه داشته باشیم امروز شرایط ویژه‌ای در کشور ما از نظر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی حکم فرما است و اگر همان دو نیرویی که فتنه را خنثی کرد نباشد دوباره دشمنان به اهداف خود می‌رسند؛ همچنانکه نمود بارز این مسأله را سند ننگین ۲۰۳۰ می‌بینیم.

حجت الاسلام ذوالنور تأکید کرد: هیچ یک از مسؤولان هنوز در مورد این سند عبارت «لغو» را به کار نبرده اند بلکه به قول خودشان دستور به توقف داده اند؛ توقف یعنی این که به محض بسته شدن چشمان بیدار جامعه دوباره از هر راهی که بتوانند این سند را اجرا کنند همچنانکه در گوشه و کنار کشور حتی همین شهر قم نیز شاهد اجرای مخفیانه آن بوده ایم.

وی با اشاره به وضعیت وخیم کشور از نظر سیاسی خاطرنشان کرد: درکشوری که شهیدانی همچون باقری و همت در سنین پایین توانستند دشمنان را به عقب برانند و استعداد‌های بزرگی در آن رشد و نمو پیدا کرده است، برخی وقیحانه می‌گویند چرا نباید مدیر سیاسی و اقتصادی را از خارج وارد کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی امروز روحانیت را روشنگری عنوان و خاطرنشان کرد: مشکل امروز مردم بیکاری، فقر، معضلات فرهنگی و گرانی بی رویه اجناس است نه این یک نفری که در رأس یک منصب بزرگ سیاسی قرار دارد بگوید که ما تمام تلاش خود را برای ورود زنان به استادیوم انجام می‌دهیم، آیا واقعا مسأله اصلی امروز ما در کشور ورود زنان به ورزشگاه‌ها است؟

وی در ادامه تصریح کرد: مسؤولان نباید همه مشکلات را به گردن تحریم‌ها بیاندازند، بسیاری از مشکلات به دلیل بی کفایتی و بی عرضگی مسؤولان است که نمی‌خواهند از ظرفیت‌های بی شمار کشور در راستای خدمت به مردم استفاده کنند. /۱۳۳۰/پ202/ق
تعداد بازدید : 11
ارسال نظرات